• Club van 50

De Club van 50 van VV Minnertsga is een groep mensen die de club willen steunen door jaarlijks €50 over te maken. Het binnengekomen geld komt ten goede aan de voetbalvereniging en aan de jeugd in het bijzonder.

Word ook lid van de Club van 50.
    Ken je iemand die lid wil worden? Of motiveer je iemand die VV Minnertsga een warm hart toe draagt om lid te worden? Lid worden kan door een mail te sturen naar vvminnertsga@hotmail.com of door een van de bestuursleden van de Club van 50 aan te spreken.

Wat krijg je als lid van de Club van 50?
    • Je naam op het "Club van 50" bord in de kantine
    • Jaarlijks 15 koffie-consumptiebonnen
    • Extra kans bij de verloting bij thuiswedstrijden van het 1e elftal
    • Elk jaar een overzicht van de projecten en initiatieven die gesteund zijn door de club van 50.

Voorbeelden van deze initiatieven zijn:
    • Bijdrage nieuwe kleding jeugd en staf
    • Nieuwe keepershandschoenen bij de jeugd
    • Klinkertoernooi en pupillentoernooi
    • Sponsoring van teambuilding uitjes
    • Sponsoring slotdag

Heeft je suggesties voor een project welke gesponsord zou kunnen worden door de Club van 50, laat het ons dat dan weten en stuur een mail naar vvminnertsga@hotmail.com.

Alvast bedankt voor de steun!

Erik en Remco