• Afgelopen week vond de officiĆ«le presentatie plaats van onze teamsponsoren. We zijn ontzettend blij dat Zonderland BV (eerste elftal), Boomsma Kieftenburg & Jappie Groeneveld & zn Evenementen Service (tweede elftal) en Riedex (derde elftal) onze vereniging ondersteunen en daarmee hun grote maatschappelijke betrokkenheid met onze vereniging en dorp tonen. Dat geeft onze club veel zekerheid richting de toekomst en tevens zijn deze teams weer prachtig aangekleed.

Zonderland BV is vanaf dit jaar onze hoofdsponsor en neemt het stokje over van Boomsma Kieftenburg & Jappie Groeneveld & zn Evenementen Service. Geweldig om te zien dat deze bedrijven na jarenlang gezamenlijk het eerste elftal te hebben gesponsord graag trouw wilden blijven aan onze club.

En tot slot mogen we onze gewaardeerde sponsor Riedex ook begroeten als nieuwe teamsponsor voor ons derde elftal. Ze breiden daarmee hun sponsoring uit en volgen Eetcafe De Hoeke op na een jarenlange samenwerking.

Trots op deze sponsoren! Enorm Bedankt Arjen Plat (#zonderlandbv) Andre Boomsma (#kieftenburgboomsma), Andre Groeneveld (#jappiegroeneveldenznevenementenservice) en Rein & Marre Faber en Jacob Faber (#riedex).