• Voor seizoen 2022-2023 is Jelle Eijzenga Fysiotherapie weer gecontracteerd als fysiotherapeut bij VV Minnertsga. Het afgelopen (Corona) seizoen heeft wel laten zien dat veel wedstrijden in een korte tijd veel vergt van onze voetballers. Het absolute dieptepunt was een training van onze A-selectie waar slechts 4 spelers aan konden deelnemen. Vandaar dat we graag vanuit het bestuur de samenwerking met Team Eijzenga willen gaan intensiveren. Iedereen is uiteraard vrij om naar elke arts/fysio te stappen die hij of zij wil, maar wij willen als voetbalvereniging de mogelijkheid aanbieden.

Jens Visser zal als leider van ons eerste elftal de verbinding zijn tussen A-selectie spelers en Team Eijzenga. Maar de spelers van andere elftallen kunnen ook gebruik maken van deze service! In ons eigen MFA heeft Eijzenga een perfecte behandelkamer ingericht, in de vleugel richting de huisarts.

Een aantal speerpunten van de samenwerking tussen VVM en Team Eijzenga:

• Dinsdag- en donderdagavond aanwezig voor het behandelen (massages) en advies m.b.t. lichte voetbalgerichte blessures.
    • Donderdagavond aanwezig bij de club als inloopspreekuur bij blessures of medisch gerelateerde vragen.
    • Tapen en bandageren voor trainingen, in overleg met het aanspreekpunt Jens.
    • Tapen/behandelingen opzaterdagmorgen voor wedstrijden, i.o.m. Jens.
    • Controleren en bijvullen van EHBO koffers en sportkoffers van diverse elftallen.
    • Etc.

Op zaterdag 13 augustus tijdens de startdag van de senioren 1 en 2 zal Jelle ook aanwezig zijn en een uitleg geven over de mogelijkheden voor komend seizoen.

Alvast een plezierig en gezond voetbalseizoen gewenst!