• Bij v.v. Minnertsga zijn we altijd opzoek naar sponsoren die onze club willen steunen. Onze sponsoren dragen erbij aan dat al onze leden van jong tot oud wekelijks genieten van het voetbal en onze prachtige accommodatie. Op deze pagina laten we zien wat de sponsormogelijkheden zijn bij onze club.

Omdat iedere sponsor uniek is, hebben we ervoor gekozen om geen ‘standaard’ sponsorpakketten aan te bieden. We bieden de mogelijkheid om een zelf een ‘maatwerk’ pakket samen te stellen. Onderstaand een aantal mogelijkheden voor sponsors:

• Advertentie in de jaarlijkse presentatiegids;
    • Wedstrijdsponsor;
    • Bordsponsor;
    • Jeugdsponsorgroep;
    • Website sponsor;

Klik HIER om een formulier te downloaden met de sponsormogelijkheden en de tarieven om uw eigen sponsorpakket samen te stellen.

Heeft u vragen over de sponsormogelijkheden of wilt u specifieke wensen bespreken dan kunt u  contact opnemen met een van de leden van de sponsorcommissie of mailen naar sponsor@vvminnertsga.nl. Heeft u het formulier zonder vragen in kunnen vullen dan mag u deze mailen naar sponsor@vvminnertsga.nl.

Leden sponsorcommissie;

Henk Jan van Dalfsen