• Beste leden,

In de Nieuwbrief van december ( Nieuws van het bestuur – VV Minnertsga) werd gesproken over een onderzoek naar de uitbreiding van Sportlink. Sportlink is het systeem dat we gebruiken om ons te helpen bij de administratie, organisatie en communicatie. Wij gebruiken het  bijvoorbeeld voor contributie en ledenadministratie. Gekeken is naar hoe we effectiever, praktischer en overzichtelijker kunnen werken. Daarom hebben we besloten om ons bestaande pakket meer toekomst bestendig te maken. We krijgen een vernieuwde website, Club TV en Club Mobiel.

Club TV hebben we eerder gehad in de kantine en hier gaan we nieuw leven in blazen. Er komt echter ook een extra beeldscherm te staan voor het raam van de commissiekamer waarop je bijvoorbeeld digitaal de kleedkamer indeling van die zaterdag kunt zien.

Ook zijn er veel meer mogelijkheden door gebruik te maken van Club Mobiel. Dit kent u vast beter als de app Voetbal.nl. Veel van jullie hebben deze app al. Hierop is nu info over wedstrijden te vinden.

In de toekomst gaan we deze meer inzetten als communicatiemiddel naar onze leden. Bijvoorbeeld een teamleider met zijn/haar team, over activiteiten binnen de VVM of vrijwilligerstaken.

Jullie kunnen misschien nu al veranderingen opmerken in deze voetbal.nl app, naast de wedstrijdinfo. We zitten nog in een testfase, dus de andere gegevens (trainingstijden e.d.) in de app zijn nu nog niet betrouwbaar.

We adviseren jullie wel om de app op je mobiel te installeren!

Mocht je daar hulp bij nodig hebben, dan horen we dat graag.

De nieuwe website zal gekoppeld zijn met Sportlink en daardoor staan bijvoorbeeld de (jeugd)selecties gelijk goed op de site, het wedstrijdprogramma en uitslagen worden er automatisch op getoond en als je activiteiten in Sportlink zet, komen die meteen op de website en ook in de voetbal.nl app. Met deze mogelijkheden maken we het vrijwilligerswerk een stuk makkelijker en effectiever.

Zoals gezegd zitten we nu nog in een testfase. We ontdekken de vele opties van dit pakket en pikken eruit wat we van belang vinden.

U hoort van ons zodra we echt van start gaan en de website wordt gelanceerd.

We houden jullie op de hoogte.

Met vriendelijk groet,

Gerard Sinnema