• Veldverhuur

Voorwaarden

• Tarieven zijn incl. BTW
    • In de prijs is het gebruik van een kleedbox inbegrepen
    • Voor een wedstrijd wordt 2 uur gerekend. Voor een training 1 ½ uur.
      Korter gebruik wordt niet verrekend
    • Afzeggen van een afspraak is mogelijk tot 2 dagen voor aanvang van het huurtijdstip. Bij latere afzegging behouden wij ons het recht voor om 50% van de huurprijs in rekening te brengen.
    • Betaling van de veldhuur gaat uitsluitend contant. Bij verhuur per periode (aaneensluitend) kan eventueel per factuur worden afgerekend. Dit is in overleg mogelijk.
    • De verhuurder is niet aansprakelijk voor ongevallen, blessures en welke schade dan ook, die veroorzaakt is bij het gebruik van het kunstgrasveld.
    • Door de huurder veroorzaakte schade aan het kunstgrasveld of anderzijds wordt verhaald op en in rekening gebracht bij de huurder.
      Bij een geschil zijn de algemene voorwaarden van de vereniging VVM van toepassing.
    • Het besluit om het veld door weersomstandigheden af te keuren wordt door de verhuurder genomen (consul i.o.m. bestuurslid accommodatie).

Tarieven

Wedstrijden

• Oefenwedstrijden zonder gebruik verlichting € 90,00
    • Oefenwedstrijden met gebruik verlichting € 110,00

Trainingen

• Training van 1 ½ uur per speelhelft met verlichting € 50,00
    • Training van 1 ½ uur gehele veld met verlichting € 70,00

Contact

Voor het huren van het kunstgrasveld (normaal gesproken uitsluitend op vrijdag en zondag) kun je contact opnemen met het bestuurslid accommodatie van de VVM, Nico Zonderland (06 51 48 12 26).