• Voor onze voetballers, leiders, trainers en ouders,

Je herkent het vast. Je bent net iets te laat zaterdagochtend met het brengen van je kind bij voetbal of zelf ben je ’s middags net wat te laat.

Welke kleedkamer zit eigenlijk zijn of haar team of zit jezelf? En dan zoeken geblazen….

Sinds kort hebben we een tv scherm bij het raam staan naast kleedkamer 1 waar je dat op kunt zien, maar nog beter… vanaf het midden van de week kan je dat al heel makkelijk zien op de voetbal.nl app!

Je zoekt de wedstrijd op en dan druk je op de wedstrijd. Daar zie je welke kleedkamer je (kind) zit, maar ook waar de tegenstander zit (makkelijk voor de leider) en ook vaak staat al aangegeven wie de scheidsrechter is. Je kan ook op de wedstrijd klikken via onze website en dan op de wedstrijd widget.

En eind maart zal de nieuwe website er gaan komen. Vorige week hebben we met de commissie (Erik, Remco Z, Marre en Gerard) de eerste mooie oplevering gezien en vanuit die versie gaan we deze nog mooier maken.

Een voetbalgroet,

Gerard